Make it rain baby ^^

Tja bloggen! Hur mår ni? Idag har jag varit i stan och skolan. I stan köpte jag ett par jeansleggings från vila o ett coolt skärp från gina!! Kommer bilder imorgon eller senare ikväll. Har nyss ätit god kebab , muums.. Äter för mkt skräpmat men so what?! Är smal och kan behöva lite sån mat fan .. Jag ska inte klaga. Killar gillar tjejer med former, thats hot! Ellerhur?!

En fråga, hur ska man våga säga till en kille man gillar eller tycker att han är söt? Svårt enligt mig .. Kanske få ett positivt svar tillbaka .. Ellerhur? Vad gör man Ge gärna förslag på hur jag ska göra!  Nu ska jag kolla vidare på internet en stund innan Carro kommer till mig igen.

 

 Love that girl! <3

Bye bicthes , love ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback