Måndag o ny vecka igen

Tja bloggen! Då var det måndag igen och idag började man som vanligt 8:10 trodde jag iaf .. När man väl kom dit för att ha min lektion sjukvård .. Vad tror ni då hände?! Fucking lärare hade försovit sig?!! Hur kan de hända? Hon brukar aldrig försova sig till lektionerna. Hon är en sån lärare som kommer alltid i tid. Så, det var sjukt konstigt. Any ways, satt i vilorummet med några sköna folk o snackade och skrattade en hel del. Sen hade vi etik & livsfrågor där vi såg dirty dancing, vi skulle se klart den o sen kriva en liten bok recension på filmen. Sen var det inget mer med det!Hade en lektion till sen slutade jag o de var runt ett. Men var kvar i skolan till typ kvart i två. Var lite med Carro o Zeynep innan jag drog hemåt. När jag kom hem har jag väl inte direkt gjort ngt speciellt förutom ätit onyttigtheter och kollat film. Nu har jag sjukt tråkigt och har lust att dra ut o springa, men vill helst ha ngn att springa med. Mycket roligare tycker jag.


Dagens fråga; Är ni för eller emot bögar?



Aja, nu ska jag väl ta o göra nåt .. typ!
Ha en bra måndag!
// P.K

Kommentarer
Postat av: vesna

allt bra? :)

2009-09-21 @ 19:10:02
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

härligt, fint tack =) vad gör du då?

2009-09-21 @ 19:27:49
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback