Snart dags att sova!

Hey people! Hur har eran dag varit? =)
I dag har jag hunnit med några saker. Bland annat har jag pluggat o handlat. Sen har jag varit med Carro sen tre idag. Vi var hos mohamad en liten stund, där pluggade jag min läxa jag har i sjukvård och carro pluggade teorin för körkortet. Any ways, kom hem vid nio. Sen dess har jag bara kollat på tv o ätit chips o druckit min läsk! Favoriten PEPSI MAX! Och nu är miss secret agent 2 på femman som ja kollar på. Riktig rolig film! Alla har nog sett den filmen. Har både sett 1&2 så. :) Båda filmerna är lika roliga!

 

Nu ska jag fortsätta se filmen sen blir de sängen! Börjar skolan redan 8:10 med sjukvård .. It´s sucks! Menmen.. Ska inte skolka. Slutar vid ett så de är lugnt. Jag funderar på att dra ut o springa imorgon vid fem. Någon i halmstad som hänger med? ;)

Ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: vesna

gullig du e =)



hoppas du haft de riktigt bra =)

2009-09-20 @ 23:06:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback