Snart dra till skolan!

Då var det dags för ännu en dag i skolan. Men i dag har vi inga lektioner det är bara pa-dag för oss treor. Det menas att vi ska snacka en hel del om projektarbetet som vi all treor ska göra. Det är en hundra poängs kurs. Så, måste få bra betyg i det. Och det tror jag att vi kommer att få all vi tre tjejer.
Jag kommer nog hem runt halv tre-tre kanske .. Inte säker, när vi slutar i dag. Sen efter skolan ska jag vila och äta nåt sen ska jag jobba ikväll igen. Sen jobbar man inte förrens lördag. Thanks gud!

Menmen , måste gå nu .. Ska möta Carro snart, ska ta följe med henne till skolan.
The one and only Petra

Kommentarer
Postat av: tjockistwin

har frågestund så passa på och fråga vad du vill om mig och mitt liv =)

2009-09-08 @ 19:59:21
URL: http://www,tjockistwins.blogg.se/
Postat av: tjockistwin

Hej hej!just nu så har jag en frågestund tills på kvällen, kom bara in och fråga vad du vill =)



2009-09-09 @ 15:48:43
URL: http://tjockistwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback