Trött och lam ..

Tja bloggen! Idag är man inte på topp kan man säga .. Jag mår inte bra, näsan rinner och svider. Och huvudet känns tungt och man är jävligt trött också ..  Förlåt , om jag inte har uppdatera nåt förrens nu. Men har inte haft mkt tid för det i dag.  Började tio i tio och sen hade jag en lektion till vid tolv till två sen slutade jag för i dag. Sen när man kom hem var det vila och äta lite popcorn. Näsan har dock blivit bättre som tur är. Den sved som fan innan kan man säga. Inte det roligaste kan jag säga er. Any ways, väntar på att mamma ska komma upp från tvättstugan. Så vi kan gå o handla mat. Är fett hungrig och vill ha nåt att äta. Sen kanske man går tillbaka till studion en stund om jag orkar.

Vi hörs senare!
Puss biatches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback