Ullared! <3

God morgon bloggen! I dag gick man uppKkvart över åtta för att duscha och fixa sig. För jag ska nämligen iväg till ullared med carro o hennes mamma och linda. Ska handla lite grejer till mamma och samtidigt något till mig skulle jag tro att det blir.

Sjukt rolig kväll igår! Bland annat var jag, leila o carro uppbjudna till hotell mårtensson där ken ring bodde över helgen. Efter som han skulle uppträdde igår på Chatoue Longe eller hur de nu stavas. Han var soft plus hans medarbetare var grymt coola och snälla killar. Fanns speciellt en kille som hade sån sjukt  snygg stil på kläder! ;)<3 Han var typ latino .. Sjukt söt! Any ways, drog hem vid halv två. Menmen, synd att vi inte kunde stanna ut längre, vi var bjudna på efterfest på ken rings hotellrum.

Men nu måste jag dra. Ha en bra söndag! Kommer nog inte uppdatera mer i dag. Lång dag i ullared och sen när jag kommer hem blir de plugga o äta. Och antaligen kolla en film min syster hyrde igår.

//P.K


Kommentarer
Postat av: EEMELIE

just nu vill jag bara sova!

sj sötnos?<3

2009-09-27 @ 20:14:52
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback