Cha cha bloggen!!

Denna veckan har jag varit riktigt duktig. Har bland annat lämnat in två arbeten, två-tre inlämingsuppgifter och även gjort två prov. Denna helgen blir att göra nästan klart ett arbete och börja med det och även fixa en läxa inom sjukvård. Har utvecklingsamtal på fredag med min mentor som jag hatar mest. Då blir de skälla ut henne och säga vad jag tycker om henne rent ut och helt enkelt få ut mina känslor. För detta är bara fel fel fel!!

Helgen består mycket av att vara med vänner. Ska träffa Carro och Ayat denna helgen. Tror nog inte de blir ngn utgång i helgen. Blir nog en kanske lugn helg. Lite plugg och vänner. Det funkar bra för mig! =) ´
Nu ska vi dra och käka ut med familjen. Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback