You never know what you have until you lose it

Heej! Idag var det bara en lektion i skolan idag. Kändes lite onödigt att dra dit men palla få frånvaro.
Måste skärpa mig från det som sagt. Och det har jag gjort. Förra veckan var jag på alla lektioner . Denna veckan missade jag bara en lektion . Så det är bra eller vad säger ni!?

Kan ni fatta att jag tar studenten om några veckor bara?? Kan knappt fatta att lilla Petra ska ta studenten ..
Känns helt overkligt, men det är sant. Det är ingen dröm detta.
any ways, drar till Göteborg över dagen imorgon med Ayat. Hon ska leta efter sina student skor och jag ska hitta och köpa mina converse. Färgen jag vill finns inte här . Så då får man åka till Göteborg för att köpa skiten. Men det ska bli skoj att dra en heldag till göteborg med min habibi <3 .

 

XoXo Petra Kirkhoff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback