Flytt till London inom kort?


Hey peeps!
Hur är de med mina kära läsare och övrigt folk där ute?
Själv mår man helt okej. Har inte skrivit mkt på ngra dagar denna veckan.
Men iaf, har jobbat , varit på jobbmässa på Arena hallen här i Halmstad.
Sedan som sagt ska jag till London den 8-9 december för att fira min födelsedag där den 12 dec.
Den firas i bästa staden med mina bästa tjejkompisar. <3 Kommer bli super! Ser fram emot det riktigt mkt.
Därför jag jobbar mkt nu så jag har råd att åka dit. Ska dit i Januari med. Fast i slutet av månaden. Ska antaligen börja läsa engelska där, så jag kan språket bättre sen blir de kanske att söka jobb i London efter kursen är klar.
Eller så gör jag de under tiden. Kommer antaligen vara borta från Sverige fram till sommaren är de planerat. Om allt går som det ska.
Ikväll ska jag och sarah till Roberts med hennes två killkompisar och sitta där och snacka och ba umgås.
Fast blir en liten stund, vill ej vara ute här i hstd längre och plus dt är fett kallt ute nu med.
Snöade fan här igår , omg asså .. Sjukt väder var de igår! ^^
Xoxo
Petra


Love uuuu Leila Krupic <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback