Halloween i dag =)

Hey people!
Mår alla bra denna halloween kvällen/dagen? :)
Själv är allt på topp, efter som har äntligen köpt min nya vinter jacka.
Den jag skulle ha köpt i onsdags i stan. Men när jag var där hittade jag smuts på jackan.
Så de la undan en sån i stenalyckan i deras andra affär där. För fanns ba en 36 kvar i stan .
Thats why! =) Nu är jag iaf glad. Ikväll blir det kanske halloween fest ? Annars ba chilla hos ngra kompisar.
Igår jobbade jag 16-21 och i torsdags med. Så lämnade jag in hur många timmar jag hade jobbat nu i Oktober.
Lär blir en saftig lön! Det behövs när jag ska till London om en månad ungefär. Ska firar min födelsedag där, hela 19 år peeps!! Its gonna be a good night!
Det blir även jobb måndag-tisdag med och båda kvällsturer.
Imorgon är de lite kalas för min syster som fyllde 15 år i veckan.
Sedan ssu filmkväll på abf. Det ska bli mysigt! :)
Ha en bra lördag kväll!
Xoxo
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback