What a day peeeps ^

Hey peeps!
Whatz up? Sitter just nu och lyssnar på skön musik från Kevin Lyttle. Han gör så skön musik den killen.
Rekommenderar att ni lyssnar på ngra av hans låtar antingen ikväll eller ngn annan dag. Any ways, har jobbat idag som sagt 8-13. Jag har även ätit pizza med Sarah sen visade hon mig ett nytt solarium som jag ej har gått till tidigare. Det var ett solarium man stod upp och solade. Sjukt bra! Man fick färg direkt såg man efter man var klar. Så dit ska jag fler gånger! Tro mig, gott folk. :)
Nu ska jag fortsätta käka min chips sen blir det sängen. Fyfan , vad jag är trött ikväll! Beror nog på att jag har jobbat och varit aktiv hela dagen.
Xoxo
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback