Åker i dag!

Fast inte förrens om elva timmar bör de av till gbg landvetter. Så ska hinna sova och duscha, äta och fixa de sista. Och Carro skulle komma inom mig vid tio och snacka lite o säga hej då. Sen ses vi inte på över tre veckor typ .. om inte det är mer än så .. Kommer sakna Zeynep med <33 baby! Hoppas ni har de bra nu utan mig tjejer. Gonna miss you all!

Så detta blir mitt sista inlägg på två hela veckor! Kommer ni sakna mig läsare?! =)
Men när jag kommer hem kommer jag gottgöra er och skriva en hel del massor om vad jag har varit med om dessa två veckor i turkiet. Det blir ju kul?! :) ellerhur? Nä, nu får jag sova så jag inte blir allt för trött tills jag ska upp. Måste vara pigg och glad.

Ha de bra nu i två veckor framåt!
Är hem igen den 30 juli.
See ya then!
I´m out , peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback