Åker till turkiet i morgon! ;)

Då var det sista dagen innan man åker utomlands! Ska vara där i två veckor, fett skönt fan .. Kommer dock sakna alla mina vänner här. Men sen när jag kommer hem ska man ha kul igen med alla sina vänner! Jag förväntar mig att det blir många fester nu hinna skolan börjar igen! :) Ska försöka njuta av de sista sommarlovet sen när man kommer hem igen.

Vårt hotell kommer vara bäst! All inclusive , gym, spa och golf. Kan de bli bättre?! Tror inte de va?;) Haha .. Lite avundsjuka kanske?! Just nu är de 37 grader där nere. Damn inte lite varmt där heller?!

Nu har man nyss ätit , och snart dags för duschen. Sen blir det stan och ladda mobilen bland annat. Tror turken följer med. Hon slutar sitt jobb vid två.
Ha en bra tisdag , så hörs vi!
Peace and i´m out!

Kommentarer
Postat av: Addictx.blogg.se

HAHAHA OMG JA VA HEEEEEEEEEEEELT BORTA.

2009-07-14 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback