Då sitter man här ensam och lyssnar på musik

Yes yes, musik och softar. Finns inte så mkt mer att göra just nu. Är dess utom ensam hemma och vad gör man?!
Jo, sitter hemma och tråkar sönder sig .. Vill vara ute med mina vänner och ha kul! :) Orka inte sitta hemma nu när man kan vara ute hur länge man vill. Det suger riktigt hårt! Menmen.. Ska vara ute länge imorgon med mina tjejkompisar. Då blir de nog fest hoppas jag. För en till kväll som denna orkar jag inte med asså .. Så vi hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt.

Menmen .. Vad har ni gjort i dag? =)
Själv har man bara varit med Carro och Zeynep. Kollade film och hade allmänt roligt. Övertrötta vänner man hade i dag , skrattade åt allt asså haha .. Så går de när man inte sover nåt och går upp tidigt för att jobba. menmen.. Sen stack Zeynep hem och jag och Carro stack till mc d. För Carro var hungrig så. Sen blev de hem till henne och kollade på tv och kolla tv lite. Stack hem tjugo över nio. Sen dess har man inte gjort något alls. Ska nog fortsätta se min film nu iaf. Så man har nåt att göra. Vi hörs efter min film är slut!

Peace, and i´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback