Fotboll är livet! <3

Tja folket!  Sitter och kollar på fotboll med pappa just nu. Riktigt kul! =) Länge sen man gjorde det och med pappa dess utom. Gamla tider väcker till minne nu. I miss those days! <3  Any ways, har varit i skolan i dag. Jag börjar 10:10 , men när jag väl kom dit så var läraren sjuk .. FUCK!! När man bestämmer sig för att vara duktig o gå till skolan så är fucking läraren sjuk! Helvetes skit asså .. Så hade en fett håla till halv ett! Me hate it ..  Efter skolan pluggade jag på svenskan som jag har tills imorgon. Har en fett redosvisning i svenskan imorgon. Men dock är de grupparbete som tur är. Sen träffade jag carro o senare kom besim också. Trevligt! Sen hände en massa andra grejer men orkar inte skriva om allt.

Vill bara avsluta med att " JAG ÄLSKAR FOTBOLL!" 


Kommentarer
Postat av: EEMELIE

haha ja okej,

härligt att höra :)

jo, det är bra med mig.

men trött, precis som du.

blir väl sova snart i guess.

2009-09-29 @ 23:02:18
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:godmorgon gullet :) Allt bra ?

2009-09-30 @ 08:13:35
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback