Fredag imorgon!! =)

Det gillar vi! ellerhur? haha .. Jobbet ringde mig för en halvtimme sen, har bokat mig för jobb måndag,tisdag o lördag. Pengarna rullar in som det ska kan man lugnt säga. Det kan behövas kan man säga. I LOVE MONEY BABY!! <3 The best thing in life. HAHA! Eller vad säger ni?! Älskar ni oxå pengar??
Vad ska ni göra ikväll? Jag väntar på att Carro ska komma hem för har riktigt tråkigt nu och vet inte vad jag ska göra riktigt. Så hoppas hon hör av dig väldigt snart .. Dör av tråkhet snart ! Not funny ..

Har varit riktigt duktig i dag och uppdatera och skrivit en hel del. Vad tycker ni om det? :) Bra eller?
Har jag varit duktig och skrivit om bra grejer ?
Ajt, skriver mer senare folket. Puss, love ya! <3


Flum bild! HAHA ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback