Måndag och ny vecka ^^

Hello my cupcakes <3
What a wonderful woooooooooooorld haha, fyfan vad jag har tråkig humor när jag är trött.
Gick upp 6:10 imorse , kan säga att de sved. Fyfan, vad jobbigt de var. Det var sjukt länge sen jag gick upp så tidigt en vardags morgon. Men det är lika bra att börja vänja sig igen.
Any ways, tänkte berätta om min lovely day this monday. Slutade jobbet ett och sedan tog jag bussen mot mamis jobb för att äta lite av hennes goda mat. Sedan gick jag ner mot stan för att aktivera mitt nya visa kort. Sjukt nice är den och de bästa kortet ever!!
Sedan gick jag runt i stan en sväng ensam. Köpte lite stuffs på rean på gina tricot. Bland annat smycken och ett par strumpor. Som behövs!! hahah tro mig .. Köpte presentkort till min syster på h&m. Hoppas fan hon blir glad annars kötta jag henne hårt!! haha , men hon klagar alltid att hon ej har kläder så här har hon så hon kan köpa själv. Hon fick även en väldigt dyrt adidas tröja av mig sist jag var i London. Som var en tidig födelsedagspresent from mee . :) <3
Any ways, my friends im going to hemköp very soon.
Soo have a nice monday.
Xoxo
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback