God förmiddag!

Hej bloggen! :)

Hur mår ni i dag? Själv mår man sådär. Vaknade av att halsen inte var på topp idag som den brukar vara. Så det fick bli lite te till mig i morse, men det har inte direkt hjälpt min hals. Så får väl ta en treo snart och se om de hjälper annars får det bli nåt på apoteket mot min hals. Ska ändå in till stan i dag med min arab ayat! Love her! <3 Ska inhandla ett par nya sneakers från stadium. Inte dyra heller dess utom vilket är bra.
Tycker ni att jag uppdatera bättre nu än innan? Hoppas ni tycker det för jag försöker verkligen. Och hoppas jag inte är tråkig när jag skriver i bloggen. Att det faktiskt är roligt och intressant att läsa min blogg. Dela gärna med er vad ni tycker om min blogg och vad som kan förändras i den.  Det hjälper bara mig och bli bättre!

Hoppas ni har en bra måndag, så hörs vi!
I´m out folks!

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Jag med (: Hon är hur bra som helst!

2009-08-03 @ 15:02:57
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! =)

2009-08-03 @ 21:01:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback