god natt bloggen

Nu ska jag sova. Efter som jag början redan 8:10 i morgon med sjukvård . So , gotta gets some sleep you know! ;) haha , imorgon ska jag till frisören som sagt. Färga mitt hår! Äntligen , färgade ju de senast i juni. Så, var ett tag sen och dt har blivit utväxt nu .. Ska bli helt blond nu people! Very nice i think! :D Ni får se imorgon hur de blir. Och ska dess utom till stan imorgon med mamma. Ska visa henne den nya affären som har kommit till halmstad. Monki har kommit till halmstad !! Kan ni fatta de?! :O woooooow! Grattis liksom ..

Sov så gott kära blogglovers! <3 Vi hörs mer imorgon efter fyra då jag är hemma igen. God natt <3

love her <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din kommentar gumman =)

2009-08-30 @ 23:26:40
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback