Hey bloggen! =)

Idag vaknade man runt halv tolv, drog upp och käkade frukost. Och nu sitter man här vid datan och är sjukt seg .. Gårdagen var jag och carro och min familj i Ullared för shopping av julklppar osv. Vi träffa Fidde och blerim i ullared också, skoj! =) Länge sen man såg dem . Vi kom hem ungefär vid åtta. Packade upp och sånt. Jag fixade mig lite för jag och carro skulle dra ut en sväng på stan. Det blev att vi tog en cider på roberts cafe sen vidare till asian palace, där vi träffade min kusin Ludvig. Satt och snackade med han och hans vänner, det var allmänt trevligt. Kunde ej vara ute så länge på grund av att carro skulle åka tidigt till Gbg idag. Men ikväll är vi ute längre. Då kommer också Zeynep och Leila följa med ut. Blir antagligen B&B , asian palace eller the corner ikväll. :) blir nog lite olika , beror på hur mkt cash man får av föräldrarna. Har sprit hemma som jag kan dricka med. Men blir nog 1-2 cider ut plus behöver cash till inträde på olika ställen.

Vi hörs mer imorgon!
Ha en bra lördag kväll <3
Kissies and hugs /
P.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback