Vem är Petra ?

Kan förstå att många av er som läser min blogg egentligen undra vem denna flickan är som skriver .
Tänkte berätta lite om mig så ni vet mer om mig.


När är du född?
Svar; 1991 den 12 december är jag född.

Vilket gymnasium går du i?
Svar; Jag går på sannarpsgymmnasiet

Vilken linje går du och vilket år?
Svar; Jag går omvårnad fitness och andra året.

Vad gör du på fritiden?
Svar; På fritiden spelar jag fotboll i ett fotbollslag som heter Alets ik. Har spelat i snff innan dess. Jag brukar dess utom vara med mina vänner, festa, shoppa, jobba och spela basket m.m.

Vad fick dig att börja blogga?
Svar; Jag hade bara en lust att börja blogg. Verkade kul och intressant så då började jag blogga. Dess utom bloggar många utav mina vänner så det var lite de som fick mig att börja blogga.

Hur många syskon har du?
Svar; Jag har en lillasyster som heter Nicolina och är snart 14 år.

Är du svensk?
Svar; Halv svensk. Andra halvan är tysk.

Vilken stad bor du i?
Svar; Halmstad , skulle hellre vilja bo i gbg eller sthlm.

Jag hoppas ni vet lite mer om mig efter ni har läst detta. Om ni undra nåt mer om mig så fråga på bara. Var inte rädda.
Ha en bra söndag / Petra

On me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback