Torsdag baby!!

Imorgon efter tre har jag fått mitt efterlängtade höstlov!! =) Ska bli underbart skönt asså .. Idag ska jag plugga inför provet som jag ska ha imorgon kvart över två. Men enda lektion och då har jag prov som sagt. Det ska nog gå bra!
Ska försöka vara i skolan runt tolv tiden för ska skriva klart vg-mvg frågorna som jag ska lämna till läraren när jag gör provet. Det är snart klar men ska finslipa de och skriva lite mer på det, sen är det klart att lämna in.
Any ways, gick upp halv tio i dag typ. Carro kom hit en sväng innan hon stack på sin praktik. Efter de åt jag frukost och sen satt jag mig vid datan en stund. Sen gick jag in i duschen efter de lagade jag mat och åt. Och nu har jag sminkat mig och sånt där. Nu väntar jag bara på att Besim ska komma hem till mig. Ska följa med han till stan och körskolan. Han ska fixa mer lektioner och köpa nåt i stan till sina ögon tror jag det var. Sen måste jag hem och plugga inför provet imorgon. Sen efter carro har slutat sin praktik ska jag träffa henne en stund.
Nu har jag uppdaterat lite smått! Enjoy!
Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback