Trött på killar ..

Tja bloggen! Vill ba skriva lite av mig hur jag känner mig just nu. Och just nu är jag så himla trött på killarna här i halmstad .. Funderar starkt på att bli nunna eller nåt sånt fan haha .. Verkar aldrig hitta ngn bra kille för mig. Vad ska man göra?! Jag vet att alla inte är perfekta, dt är jag medveten om. Men såna man börjar gilla och kanske skulle kunna tänka sig att starta någon, visar sen i slutet att man inte kanske ska startat nåt med den killen.  För att han inte passar just mig eller nåt liknande. Kärlek ska vara lätt inte svårt. Någon som håller med mig om de? =)

Nog snackat om det! Vad ska alla göra i dag? :)<3 Slutade tidigt i dag , redan elva sen var dt lunch. Och fick gå hem i dag från skolan för att pappa var så snäll att han körde mig till skolan i morse. Var sjutk kallt så tur att man fick skjuts till skolan. Pappa kan vara generös av sig ibland hihi . ^^ Didi var dess utom i skolan, så hjälpte han med att sätta upp plancsher som har med Ken ring att göra. Han ska komma till halmstad den 26 sep. Jag uppdatera nog mer senare. Och imorgon ska jag springa med Ayat! :D Skönt att börja morgonen med att springa! Ngn som håller med om de?

Peace out!


Kommentarer
Postat av: lejla

ja fan håller med dig där, att det ska va såå svårt me killar . o att dom pallar göra dt såå svårt :P

2009-09-18 @ 18:30:37
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: lejla

ja elr hur, i gbg finns det massor, ska me flytta dit, ska skriva in mig på lägenhet listan när jag fylöler 18, du borde nog det också göra för det e skit många från halmstad som söker :s lägenhet där!!

Men gbge såååå grym mannen..=)

2009-09-18 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback