Hello my peeps!

Cha cha bloggen!! Hahaa .. mår alla bra idag elr? själv mår man bra och livet leker för fullt med en. Imorgon bär det av till min älskade stad GÖTEBORG! <3 Massa roligheter kommer det blir och jag stannar där i 7 dagar. Its gonna be really nice dudeee . I fredags var jag ute med Leila . Vi var först på en lokalfestr på Nyhem , sedan drog vi hem och jag bytade skor och sedan drog vi mot stan en sväng för att kolla läget o så. Träffade Johanna och hennes vänner. Sedan såg jag även min kusin Ludvig. Vi var med honom och hans vänner ett tag sedan blev det att vi drog hemåt. En riktigt trevlig kväll blev det trots allt.

Igår var jag bara med Ayat och softade. Kollade på Rush hour 3 och hade de allmänt mysigt hos mig. Jag måste dock packa lite idag inför gbg imorgon. Ska även ta o plugga lite. Det behövs! Kommer nog ej ha tid med det när jag är i gbg. Men ska nog försöka ta med mig lite grejer dit. Om man nu skulle få tid att plugga. Kanske en timme eller så lär dt nog bli.

Sedan blir det mkt party party när jag är där. =) Det gillar vi!!
Ha ett bra påsk lov ni som har det! Detta är mitt sista iaf.
Det ska jag TA VARA PÅ! I promise.

Ha en bra söndag folks!
Love from meee .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback