Tisdag den 23/3

Tja folket! Studenten börjar närma sig sakta men säkert. Har fått studentmössan och ska hämta min tröja under veckan också . Har även köpt balklänning, bal skor, väska, fixat tid för håret, sminket. Allt är fixat kan man säga! Ska ba köpa en studentklänning också. Men men , det fixar sig. Sedan är skolsaker som jag måste fixa innan skolan är slut. Men det ska fixa sig det med. Och snart kommer jag komma i gång med körkortet innan jag dra till göterborg. För det är dit jag kommer flytta efter studenten! Tro jag kommer få ett sommarjobb där , så nu fattas ba lägenhet i gbg med.

Any ways , har en lektion imorgon. Men ska nog inte gå. Orkar fan inte , ska nog ta en extra sovmorgon imorgon.  Sedan blir dt lite plugg och sådant. Ska klippa mig nästa vecka! Jippi :) länge sen man gjorde det. Så det behöve verkligen. Sedan blir de körlektion nästa vecka och köpa tågbiljetter. Kanske även en ny mobil? Vem vet?! Well well, uppdatera senare i veckan! PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback