Tisdag 11/5

Hello People! =)
Whats crackin? HAHA .. Any ways, stannade hemma i dag och tog de lugnt.
Blir lite pluggande med ayat vid fem . Och lite snacks till de! Muums! ;D
We loove fat! Imorgon är jag rätt upptagen . 11:30 har jag jobbintervju i bäckagård sedan ska jag hem och plugga/äta sedan vid tre drar jag nog till skolan för ha ett prov i sjukvård. Sedan ska jag träffa en killkompis och va hos han . Sedan är man ledig torsdag, fredag och hela helgen! Men dock ska jag plugga mkt matte och medicinsk grundkurs så jag får godkänt i dem ämnen.


Dagens låt; Break your heart- Taio Cruz




Gotta go folks!
XoXo Petra


Kommentarer
Postat av: KARRE

SV, tack ska du ha pepsii! :)

2010-05-20 @ 21:07:17
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback