När man försöker göra nåt bra ..

så blir de oftast ngt fel .. varför är det så?! Jag är en god människa, vän, syster m.m.
Varför ska jag få lida? När jag vill bara gott till mina vänner . Ville ba skydda dig, men nu när jag tänker efter så är de nog bäst du får klara dig själv. Jag som människa kommer försvinna allt mer och mer , för varje dag som går.
Vad är meningen med livet? Det är ingen som kan direkta svaret på den frågan. Men , det är de jag undrar.
Allt är mitt fel. Känner i igen mig i denna siutationen med dig. Det har varit så här innan med en annan vän. Och du vet hur de gick. Men är glad för att det hända. Men detta är annorlunda.
Jag hoppas du inse en dag att jag bara ville ditt bästa, skydda dig och inte se en underbar tjej som du bli sårad. För det förtjänar du inte.
Du är allt och lite mer habibi. <3 För alltid din syster ..
// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback