I like the way you walk and if you walking my way

Igår var hände det mkt haha .. Nej, men färgade håret mörkare igår som ni ska få se bild på senare idag.
Sedan så åt jag på restaurang med min syster och min mami! :) Sen drog jag hem och hämtade min väska och träffa folket från Ssu på stora torg. Fick även invänta på fröken Krupic ett bra tag!! Sen drog vi två till Roberts och satt där en stund och myste. Träffade nice folk på Roberts med! Alltid trevligt. Sedan gick vi runt ett tag i stan och bara softade. Efter ett tag drog vi hem till mig och sov. Skööönt!
Sov till tolv idag! :) Ibland behöver man sova ut. Och extra mycket på helgerna tycker jag. Idag ska jag ba slappa och sen vid tio ikväll blir det Jersey Shore!
Xoxo
Petra Kirkhoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback