Torsdag.<´3

Idag har dt varit en riktigt slapp dag. Hade egentligen matte idag 8:10 men den sket jag i. För hade ingen engelska idag och orkade inte ha en sån lång hålla så jag kom till skolan när vi hade svenska och dt var 11:50. Skulle lämna in mitt svenska & vård och omsorg arbete idag. Blev rätt så stolt med arbetet ändå.:) Så ska inte klaga . Skönt att bara ha en lektion idag faktiskt. Slutade tjugo i ett. :) very nice. Imorgon börjar man tio och slutar elva gött som fan. Och förresten Ayat ska sova hos mig idag. :) hihihi kul kul. menmen nu tkr jag att jag har varit duktigt och skrivit blogg. Är du nöjd nu johanna? xD






Ha en bra kväll min kära bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: johanna

stolt över ett arbete ayat säkert skrivit åt dig?? fyyy petraaaaaaaa

2008-05-22 @ 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback