Måndag , ny vecka . <3

Idag är dt en ny vecka . Började 9:10 med fitness , men när jag väl kom dit och hade väntat i 25 minuter på läraren fick man reda på att han va sjuk .. Man bara jippi , tack så jävla mkt!! Hade kunnat sova länge juu .. menmen .. sen var man hemma igen runt tjugo i tio igen. SÅ jag satt mig framför tv:n och glodde på våra bästa år , dt va repris från i fredags. Hade redan sett avsnittet men hade inget att göra så tänkte att jag kunde lika bra se på det då. Efter de stack jag till netto för att köpa pepsi  .. ( Min drog hahah .. xD <3  , I just love it .. )  Ni som känner mig vet att jag älskar PEPSI MAX !! <33

Annars har jag inte gjort så mkt idag. Var i stan idag vid två och köpte en tunika på Gina tricot. very nice i think. ;)
Borde börja uppdatera min blogg oftare, men orkar inte nu när man har skola och allt. Man är nästan alltid trött plus att jag är med kompisar 24/7 .. :) Menmen man ska inte klaga .. Så nu vet ni lite vad jag har hållt på med idag.




Peace out bloggläsare ! <3

Kommentarer
Postat av: lleyla

ndu måste plugga mer fan ..... hur gick matteåpropvet?

2008-09-02 @ 10:28:11
URL: http://lleyla.bloggproffs.se
Postat av: Mufasa

Asså vackrare tjej har jag inte sett på länge, och jag skulle så gärna vilja lära känna dig.

Det skulle vara väldigt bra om du kanske skulle kunna acceptera mig på Bilddagboken.

Jag har lagt ut en bild på mig nu (om det är det du vill se innan du vill vara min vän), och jag kan lova att de kommer fler.

Kram :)

2008-09-03 @ 16:24:26
Postat av: lleyla

patra petra vad gör du

2008-09-04 @ 14:13:46
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback