Ny vecka <3

Ny vecka och nya problem .

Så lyder början av min blogg denna kväll . Man vet aldrig vad som händer när dt är ny vecka, dt är ändå ganska spännande tkr jag. Men man blir också rätt nervös av att tänka på det. För man vet inte vad som väntar en. men aja nog snackat om det .


Dagen började 8:10 på Nautilus med klassen. Många kom försent imorse, läraren kom till och med 10 minuter försent . Men aja dt är lungt. :) haha .. Sen hade vi lite genomgång av konditonsträning och såna saker. Sen fick vi träna på gymmet sne fick vi sluta. Jag var hemma igen vid elva och då åt jag mat sen hoppade jag in i duschen. Ritkigt skönt att duscha efter att ha tränat. Det är verkligen skönt att träna början på en ny dag. Skön känsla helt enkelt tkr jag. Testa dt ngn gång om du inte har gjort det innan.
Iallafall vid två kom Carro med Zeynep. Carro var på damp humör idag , dt märkte man direkt när hon kom. haha .. ovanligt, men dt är sånt man får ta och som vän ska man vara där och stötta henne eller honom. Så ja fick trösta carro och zeynep hjälpte mig.hehe .. :)  Får hoppas att du mår lite bättre nu iaf hehe . Imorgon är dt basket träning, skönt att börja spela igen efter ett långt upphåll.





Det var allt jag hade att skriva om vad som hade hänt mig idag.
Kram Petra

Kommentarer
Postat av: lleyla

2008-09-09 @ 14:35:15
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: lleyla

fan vad roliugt att ni får träna på gym:P

2008-09-09 @ 14:35:45
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback