Torsdag och snart helg. =)

Snart är dt helg och dt innebär festa med leila och lite andra saker. Imorgon ska jag till Leila o oskarström , så ska vi se om vi hittar ngn fest där också. hahah .. vi får la se hur dt blir . Hoppas iaf vi hittar ngt kul att göra.  Är inte på värsta humöret att festa just nu, men dt hinner väl ändra sig till imorgon kväll antar jag.

Idag började jag skolan runt 9:40 med samhäll som va frivlligt att komma på , men dt  tänkte jag inte på . Om ja inte hade kommit hade jag haft sovmorgon till 11:20 så dum man är och komma så tidigt till skolan. Plus viskulle träffa våra handledare  kl.2 och jag slutade min sista lektionen halv ett typ . Fan vad jobbigt asså .. Sån lång håla , hade bara lust att dra hem . Kom hem idag vid 15:10 , Softade lite vid tv:n sen la jag mig i sängen med datan . Sen sov jag lite och så. Snart ska jag ta nåt att äta igen . E hungrig hela tiden fan, plus ont i magen med .





See yah , have a nice day <3

Kommentarer
Postat av: lleyla

vilken sån ålderdomshem ska du praoa på ? lleyla.blogg.se

2008-09-25 @ 08:59:49
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback