Fotball is my life .

Idag ska jag börjar lira fotboll igen, men dock inte i snöstorp/nyhem ff som jag spelade innan i. Denna gången blir det Alet. På grund av att dem behövde en ny målvakt och då hade bosse fått reda på de och han tänkt direkt på mig, efter som jag hade varit målvakt innan, fast då sotg jag för snöstorp/nyhem.
Kommer alltd älska mitt gamla lag. Vi var bäst tjejer!

F-91 alltid i mitt hjärta. <3
Det var dem bästa åren av mitt liv och kommer alltid komma ihåg dem minnerna vi har. Önskar att det kunde bli vi alla igen. Tro säkert att alla hade viljat de. Vi var verkligen bäst! Vann dm två gånger till och med.

Menmen .. Nu blir det nya tag men i ett annat lag. Men får hoppas det går bra där och det finns många trevliga och bra tjejer. Hoppas tränarna är bra med. Det är alltid ett plus om dem är bra med.

Idag var det yrkesmässa i skolan. Jag och carro gick på arbete utomlands, psykolog och till sist polis.
Jag vill så gärna bli polis. Men kanske är för liten. Menar nu storleksmässigihet sett. Men man sk vara 20 år så det är några år till innan dess.

Ska kolla på tyra banks show nu och sen top model. Efter de blir det träning på Alevallen.
See ya <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaadu, idag blir det plugg, har sämhällsprov imorgon :P not so nice!

Själv då?



Vilken säsong är Top Model inne på nu egentligen? :)

2009-04-22 @ 16:45:25
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: ardiana

hehe precis :)

allt bra?

2009-04-23 @ 14:47:58
URL: http://ardianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback