Från kaos till perfekt!

Ja du denna dag började skolan 8.10 då vi började med armbryninstävling vi hade på våran kulturdag iskolan goosh vad tråkigt det var... Sedan var det dans o.s.v. Efter det stack jag och carro hem till mig och chillade sen killen vi hade fått tag på som skulle köpa ut när vi väl kom till stan hade ju såklart hans mobil "dött" HAHHA ofta .. Anyway när vi väl var där inne mötte vi zeynep, liridon och ricco. Så gick vi med zeynep och liridon till trafikskolan så nu är allt fixat för liridon bokat tid och allt så nu är det bara för dig att du sätter det , vi håller tummarna för dig :) För iså fall blir det Sthlm i sommar med gänget guuuud vad kuuul :);) . Sen stötte vi på carro så kallade "brotha" som skulle ställa upp för oss från början vi såg honom och ringde han efter det blev carro värsta knas det kom ut en massa sjuka ord från henne och hon var riktigt arg på honom och det förstår jag för hon är så jävla snäll mot honom, han gav henne förhoppningar att han kunde ställa upp sen i sista minuten så hade han ju klart glömt sitt lägg what a fuckin bullshit bro... sen när hon väl hade lugnat ner sig så började vi gå hemåt då jag kom på att Fnan är 20år så carro ringde upp han och sen blev allt fixat. Fnan tack så mycket du är guldvääärd :):) Folk man minst anar ställer upp i sista sekunden , jag fattar inte att carro är så snäll mot hennes bror för han är verkligen fuckad ibland mot henne. Men det är ju så när man har stark vänskap så kan man vara hur fittig som helst och man kan inte skita i sin vän för det. Nu ska jag i alla fall kila iväg för mina giirl kommer kl 21 och sen blir et partyyy , får ser vart vi hamnar ikväll hoppas ni också får en bra valborg :):

ciao people!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Oki! Idag är vi barnfria :) Så ska gå och kolla på majtåget med några kompisar. Sen så får vi se vad som händer. Senare på kvällen så ska till Trädgårn och ta några öl!

2009-05-01 @ 13:14:39
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback