Händer ikväll people ? ;D

Under dagen har man varit ute lite med Carro bland annat. Vi stack till stan lite efter fem, för carro vill kolla några saker på bik bok , värsta rean där nu. Fan att man inte har pengar. Alla pengar är slut, på grund av att jag har varit i gbg och köpte sheer cover med. Menmen .. Har kläder så det räcker.

Nu kommer lite bilder på min outfit för idag och hur sheer cover sminket sitter på mig. Plus vad jag fick i hela smink kitet jag beställde från sheer cover.


outfiten för idag. 
Outfiten för idag . Mys stilen körde jag på idag, riktigt skönt faktiskt.


Sheercover sminket på mig. Har inte riktigt lärt mig hur jag ska sminka mig med det.
Man lär sig med tiden helt enkelt.

sheer cover
Detta är vad som ingick i smink kitet jag beställde. Nice va? ;)

Kommentarer
Postat av: lejla

är det bra då?

2009-04-10 @ 14:19:24
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback