You can have what ever you like .

Tja folket! :) Är ni vakna än?
Jag är iaf vaken , och hade tänkt vara upp ett tag till.
Men vet ej vad jag ska göra bara. Har någon en ide på vad man kan göra?!
Så säg gärna till.  Idag har dt inte hänt så mkt, mer än att jag har varit med Carro & Zeynep hela eftermiddagen och kvällen. Riktigt skoj faktiskt. Vi var inne i stan och åt på mc d. Ja, iaf turken haha som vi kallar zeynep för.. HAha .. efter som hon är från turkiet. Satt där liten stund och hade allmänt kul . Alltid kul när turken är med oss. Man har aldrig tråkigt jag svär.

Vi var i studion en sväng, där Kebba & Liridon var. Satt där och kollade på en film som hette Dominao eller nåt sånt. Skit bra film! :) Men såg inte hela dock. Verkade va bra tills jag stack hem. Gick hem vid elva. Och nu sitter jag här och tråkar. Fundera på att sova snart. Ingen mening med att sitta här och vara upp när det inte finns något att göra.

Hoppas alla har haft en bra dag och kväll, vi hörs imorgon gott folk.
Love, petra



<333

Kommentarer
Postat av: ida

Ja det vare väll! :) Trevligt trevligt :P

2009-04-19 @ 10:34:25
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback