090806

God kväll bloggen!

Vad har man gjort en torsdag som denna?!
Jag har hunnit gå till stan med Carro. Och där shoppade jag lite kan man säga.
Köpte en ny handväska, nytt linne från h&m och ett hårspänne.
Väskan ska invigas imorgon när man ska festa på valentine! Och en ny klänning ska nog också invigas imorgon.
Första gången jag kommer ha klänning på en nattklubb faktiskt. Inte ofta jag använder klänningar kan jag säga er.
Vad händer ikväll? Inget för min del skulle jag tro. Blir väl att jag träffar Carro igen senare. Hon är hemma just nu för hon skulle äta lite sen kommer hon nog hit igen. Jag funderar på att ta nåt och äta jag med. Börjar fakiskt bli lite hungrig jag med. Får gå o kolla vad man har hemma som lockar en.

Jag uppdaterar lite senare ikväll om vad som kan ha hänt mer. Ska nog ta med kameran när jag går ut med Carro. Så kanske lägger in lite bilder vad som har hänt under kvällen.

See ya folks later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback