Frågestunden ( alla frågor)

Så, nu kommer frågorna och svaren som ni alla har väntat på.

1. Vem är din idol? Vad lyssnar du på för musik? Vad vill du bli när du blir stor? Favvofärg? Hund eller katt?
Svar: Min idol är Michael Jackson. Jag lyssnar för det mest på r&nb, pop, rap och sån musik. När jag blir stor vill jag bli antingen make-up artist eller sjukgymnast. Min favoritfärg är rosa! Både hund och katt skulle jag nog säga.

2. Har du tatuerat dig, eller skulle du vilja tatuera dig?
Svar: Nej, har tyvärr ingen tatueringen. Jag funderar faktiskt på att tatuera mig snart. Har tänkt på det länge. Men har svårt att bestämma mig.

3. Hur gammal är du? Gillar du att umgås med dina vänner ofta?
Svar: Jag är 17 år, fyller 18 i december. Ja, klart jag gör!

4. Har du pojkvän?
Svar: Nej, det har jag inte.

5.  Hur kommer det sig att du började blogga?
Svar: Ja du, jag älskar att skriva. Så det var det som fick mig att börja. Plus hade en hel del vänner som hade blogg redan och gav mig tipset att börja blogga. Och tyckte det var en bra ide, för jag älskar verkligen att blogga om min vardag och dela med mig om mina tankar och åsikter.

6.  Vad är det bästa du vet och varför?
Svar: Det bästa jag vet är att få vara med mina närmaste vänner, shoppa, spela fotboll. För detta gör mig glad och jag gör nåt jag verkligen älskar.

7. Pengar eller kärlek?
Svar: Hmm .. Svår fråga! Tror nog jag väljer pengar.

8. Gillar du kent?
Svar: Nej, tyvärr! Inte min musiksmak direkt.

9. Om du fick byta liv med en kändis, vem skulle det vara då? Din framtidsdröm?
Svar: Hmm, det var också en svår fråga det där. Då skulle jag nog vilja byta liv med Britney spears. Hon verkar ha ett spännande liv. Min framtidsdröm är att flytta till göteborg efter studenten i juni 2010. Och få ett bra jobb inom vården eller mode världen.

10. Vilket land tycker du om, förutom sverige? Favorit mat ? förutom svensk mat.
Svar:  Grekland! Och min favorit mat är tacos .

11. Vilka bloggar läser du ? ..
Vilken av dom "stora bloggare" tycker du är bäst?
Svar: Jag läser paow.se , kissies.se, kenzas, desirees blogg och gaybloggen. Den stora bloggaren som jag tycker bäst om är nog paulina. För tycker hon har mognat och hon tar inte skit från någon den tjejen.

Det var dem flesta frågorna jag fick idag!
Om ni vill veta mer om mig är det bara att skriva till mig och fråga , så svarar jag med nöje tillbaka.
Puss & Kram till mina nya bloggläsare <3

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTARNELAA

superbra! ;d

händer nu/ikväll ? (a)

2009-08-15 @ 21:00:20
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Aldijana '

Vilket land tycker du om, förutom sverige?

Favorit mat ? förutom svensk mat.

2009-08-15 @ 22:47:28
URL: http://aldijanas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv; Okej , tack :)

2009-08-16 @ 13:06:40
URL: http://hhejaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback