God natt bloggen!

Hur mår folket ikväll? Själv mår man inte på topp. Näsan rinner och man kan knappat andas ibland. Och huvudet värker sen har mr.mens kommit på besök också. Trevligt trevligt! Not .. Me hate to have mens. Not so fun or am i wrong?! Hoppas man mår bättre tills fredag för då är det fest. Menmen .. Nu blir det snart sängen för min del tror jag. Ska bara kolla klart desperate housewives avsnitt jag satt på. Hoppas alla har haft en trevligt onsdag kväll.

Min dag har varit bra. Har träffat Carro och Zeynep och varit med dem nästan hela dagen. Så jag är nöjd med min dag.
Nej, nu är jag trött så det blir sängen snart som fan.
Vi hörs imorgon people!
God natt och sov gott,
I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback