Nattbloggare höhö ^^

Det blir att man skriva lite på bloggen runt midnatt. När man inte har nåt att göra eller har bara lust att skriva av sig vad man har gjort under dagen som har gått eller om man har tankar osv.
Är ni också nattbloggare kanske?!=)
Idag har jag iaf varit med Zeynep och senare mötte vi upp Ayat. Vi var i stan en sväng och drog senare bort mot marinfestivalen men det var inget kul som hände där, så vi drog därifrån. Ayat drog hem och vi drog hem till mig för att fixa cash till bussen. Sen tog vi bussen runt halv tio hem till Zeynep. Var där och chillade senare träffade i ricco,avve och liridon. Vi tog följe med dem för dem skulle in till stan. Och jag skulle ändå hemåt för man var lite trött kan man säga. Så det blir nog sängen när som för min del. Zeynep var så snäll att hon följde mig hem en bit sen drog hon med hem. Hon jobbar ju imorgon så jag fattar henne.

Menmen, nog snackat om min dag. Nu blir det sängen. Uppdatera när jag har vaknat!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Hehe ja de tror jag nog :D! hade du roligt då?

2009-08-02 @ 09:36:48
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill ha,hehe!= )

2009-08-02 @ 13:50:24
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback