Tisdag den 25 aug

Tja tja! Hur mår folket i dag? =)
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det helt okej.
I dag ska jag äntligen få jobba och tjäna lite cash, inte så kul o jobba ..
Men man måste ha cash här i livet , right?!
Sitter här hemma och lyssnar på jim jones - we fly high! Skit skönt låt! ;)
Var på en lektion i dag och den andra var jag redan sen till så jag sket i den ..
Inte bra petra !! FY!! Måste skärpa mig, har nu varit borta från 2 lektioner redan.
Det är inte bra, ska inte vara borta så mkt från lektionerna se inte bra ut sen på frånvaro saken sen .
Så det måste bli bättring på det från min sida. Yes, så är det. Imorgon är det skolfoto .. Boring!
Plus det kommer inte vara snyggt det "klassen" har bestämt. Efter som vi går trean nu ska det vara nåt
speciellt säger dem .. Men , what ever! Dont really care about that shit .. Måste ta med mig klackar till skolan imorgon usch .. Tänker inte ha på mig dem när ja går till skolan, no way! Vill ha mina sneakers!! :D Good love sneakes! The best shoes ever , ellerhur? ;)

Nu blev det en liten uppdatering från min sida.
Ska bara vänta på att Carro slutar skolan och att mamma ska komma med min mat.
Jag ska nog beställa hem nytt mineralpuder från sheercover, ska bara snacka med mamma om hon kan betala åt mig! =) HAHA .. Måste spara pengarna, för ska till frissan på måndag o färga håret . FINALLY!! ;D
Have a great day folks!
The one and only, Petra <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA



sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;

jag har lagt till dig på bloglovin:) har du lagt til mej?:D

2009-08-25 @ 14:49:33
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback