Torsdag 13/8

Idag blir det att jobba 16:45-21 på Concilia. Jag behöver pengarna. Så är det när man är lite fattig nu. Då kan det vara bra att jobba och få pengar. Måste spara på pengarna när dem kommer för ska evenuellt till stockholm med Carro på höstlovet. Så allt jag tjänar nu under tiden ska jag spara till resan till sthlm på höstlovet. Hur det nu ska gå?! Men det ska nog lösa sig. Får inte slösa allt för mkt. Ska inte handla en massa kläder för det iaf. Har köpt två par nya skor, en väska och lite andra saker redan. Så nu får det räcka för min del. Får shoppa när man kommer till sthlm istället. Mycket mer finare grejer där och fler affärer dess utom. Så jag ska nog kunna vänta tills då. Har ju kläder så det räcker ändå.
Man tjänar inte bra på Concilia men det är allt något som sagt. Bättre än inget!? :) Ellerhur?

Vad ska folket göra i dag? =)
Jag ska ba jobba sen efter jobbet ska jag nog träffa Carro och vara med henne en stund. Kanske bli studion senare vem vet?! Man får se vad som händer ..
Skolan börjar om en vecka exakt! :(  Sista året på gymnasiet nu! :) Ska bli riktigt skönt! Ingen mer skola för min del. Inte på ett tag iaf, ska jobba en massa efter skolan är slut. Och blir dess utom flytt till den underbara staden Göteborg!! <3 Love it!

Any ways, måste dra. Ska duscha och fixa mig nu.
Sen får man se vad som händer innan man ska jobba!
Ha de gött!
I´m out people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback