Trött på alla blondabloggar ..

EXAKT!! Alla blonda tjejer som är kända för att blogga, dem är så blåsta och dumma i huvudet, så det inte är sant!
Man kan tro att dem spelar över eller nåt sånt, men så är dt verkligen inte .. Dem är VERKLIGEN dumma i huvudet ..
Herregud! Jag är blond själv men inte på de sättet dem är. Jag spelar inget här , jag är bara mig själv. För det är det som varas längts i längden! Och folk kommer gilla än mer i längden .. Folk kommer börjar tröttna på såna blogg som dessie, kissie och paulina! Tro mig, dem skriver inte om något vettigt ens? Bara en massa trams hela tiden .. Dessie säger varje dag jag ska gå till skolan .. Men gör hon de!? NEJ !! Shiit .. Kommer inte bli av henne om hon ska hålla på så där hela sitt liv .. No way, att hon kommer bli nåt på den stilen.

Vad tycker ni om denna saken? Det borde finnas mer seriösa bloggare och som är sig själva och skriver om något vettigt och inte bara en massa JÄVLA TRAMS HIT OCH DIT! Sick of that kind of shiit people .. Lägg ner det!


Kommentarer
Postat av: Johanna Brander

HAHA ÄNTLIGEN!! äntligen!! någon som upptäcktxD haaaaatar dom bloggarna, det finns en ny, typ amanda något.. värsta någonsin. sen såg jag paow i verkligheten, var precis likadan då. dom är verkligen sånna. synd.

2009-08-25 @ 22:07:59
URL: http://jbrander.blogg.se/
Postat av: SABRINA C - en musikdagbok

haha ellerhur dom e så jävla kassa

2009-08-26 @ 22:06:14
URL: http://iamawesome.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag vet .. Förstår dig, man skrattar fan åt kissie när man läser hennes blogg.. Helt seriöst! Hon tror alla gillar henne och att hon är så bra .. Man tål inte såna människor somär som hon. Såna tröttnar man på till slut asså .. Jag gillar din blogg! :) Riktigt bra tips! <3

2009-08-30 @ 14:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback