We fly high!

Wzup bloggen!  Slutade skolan i dag redan vid halv ett, men man fick dra tidigar så var hem lite innan halv ett. Så nu har man ätit och är mätt. Väntar bara på Carro nu så vi kan dra till skolan fixa lite på projektarbetet. Sen hem och softa lite tror jag. Hade bara två lektioner i dag och det var religion och svenska b. =) Helt okej lektioner ändå. I morgon är det bara en lektion och det är människan i utveckling, verkligen soft kurs. Men börjar halv fyra och slutar tjugo i fem .. ORKAR INTE DRA FÖR EN LEKTION!! Vad ska jag göra tycker ni?

Any ways .. Vad ska ni söt bollar göra i dag? <3
Jag har ingen aning vad jag ska göra efter jag har vart i skolan igen ..
Antligen blir det att vara med Carro . Fått studiebidraget idag! JIPPI!
Men , ska spara de tills måndag då jag ska färga mitt hår. Äntligen!!
Ska jag vara hel blond eller ha som jag har nu? Då färgar jag bara utväxten.
Men tror nog att jag ska färga hela håret blont igen. Har bara blont i överhåret just nu.
Ska dra nu, ha de bäst!! <3
Love ya all !


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Yesbox! =)

2009-08-27 @ 17:21:22
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback