Ikväll är det studentfest på Kåren!

Tja bloggen! Ikväll är det kåren som gäller, för det är den tredje studenfesten och den första för mig. Har ju inte haft åldern inne innan så , men nu har man det. =) Ska bli sjukt nice! Ska dra dit med mina girls carro and leila. <3 Kommer bli en nice kväll. Blir nog ingen skola imorgon , man lär vara trött och antaligen lite bakis, ro på hur mkt man dricker. Men tro inte jag ska dricka så mkt. Det är ju trots allt en dag imorgon. Imorgon ska mitt arbete bli klart! Skrev lite på det innan. Så nu är jag på god väg klar med det.

Nu ska jag sminka mig och fixa mig lite!
Sen kommer carro hit så blir de förfest o sånt.
Vi hörs imorgon eller nåt!
Ha en bra tisdag, kisses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback