Its my b-day! <3

Tja folket!  Idag är det min födelsedag <3, Äntligen är man 18 år och kan gå ut på krogarna och osv .. Utav mina vänner var jag den sista som fyllde år haha .. Stackars dem som har fått vänta på länge på att jag ska bli 18 år!! haha xD Tycker lite synd om dem menmen haha .. Idag kommer släkten runt fem-sex .. Senare blir det troligen utgång med mina girls , antaligen här eller så blir det i Gbg! <3 Jag hoppas dock det blir i Gbg, orkar egentligen inte festa i halmstad .. Dött och alltid samma människor ute .

Hip/hop showen igår gick bra! =)
Vissa svek en i sista sekunden , men vad ska man göra?!


Nu ska jag duscha och fixa mig inför ikväll!
Vi hörs mer imorgon troligen.
Ha en bra lördag, det ska jag ha iaf! <3
Peace and love <3 Och grattis till mig haha ..


Kommentarer
Postat av: A.

Yo Gratttiiiiiiiissssssss BAbe :D. !!

2009-12-12 @ 17:50:03
URL: http://lifeincolourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback