London imorgon!

Tja bloggen! Idag blir det lite packning, tvättning av kläder som ska med till London. Ska också köpa lite käk som jag ska ha med mig imorgon. Kommer bli en del väntaden i Kastrup innan vi ska på flyget så dt gäller att ladda upp med mkt mat o drick. HAHA och andra grejer ;) , Det kommer bli fett nice! Längtar sjukt mkt!!

Som ni ser har jag en del att göra idag innan man drar imorgon till london. Tåget går 22:04 till Kastrup, så dt är rätt så lugnt ändå. Ska sola imorgon med så man har lite färg när man fira nyår i London osv.

Men nu ska jag dra, kommer nog inte uppdatera något imorgon. Vi hörs igen den 6 jan! Peace out!!


Kommentarer
Postat av: gunilla

i'd tap that!

2010-01-21 @ 22:59:52
Postat av: lesnik

omg gunilla kom på ngt bättre namn people ;)

2010-01-28 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback