090702

Då var det torsdag i dag då. Jag har inte gjort så speciellt mkt i dag kan man säga. Vaknade runt halv elva och gick upp och kollade på tv. Sen ringde Carro mig och kom till mig en stund innan hon skulle iväg och jobba. Satt ute på balkongen och snackade lite bara. Sen var hon tvungen att dra runt halv tolv. Så ja fixade käk åt mig och min syster.
Efter de hoppade jag in i duschen , riktigt skönt.  Just nu väntar jag på mer käk, Morsan lagar åt mig! :) mums!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det ända jag vet är att jag ska vara med mina vänner. Carro slutar sitt jobb vid sju, så hon ringer väl mig då antar jag.

Fick mina saker som jag hade beställt från nelly. Klänningen pasade bra och underdelen för bikini satt bra, det enda som var problemet var att jag glömde att beställa överdelen. Det var så att man var tvungen att beställa båda delarna var för sig. Och det var sent och jag måste har varit trött när jag beställde det.
Iallafall , ha en bra torsdag så hörs vi bloggare och läsare.
Peace out! / P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback