Hemma från turkiet!

Hej mina kära bloggläsare!
Nu var man hemma från turkiet igen. Har ni saknat mig?! Har saknat er iaf och era små söta kommentarer.
Jag har haft det bra och har haft det jävligt bra! Det var 40 grader i turkiet när det var som varmaste när vi var där.
Vi var där i ca 2 veckor . Så man kan ju säga att man är lätt brun haha .. Inte så konstigt heller ellerhur?!
Om man har varit där i två veckor bör man vara brun annars undra folk vad man egentligen har gjort när man har varit utomlands. Menmen som sagt vi hade det jätte bra. Bra människor, service, helt okej matbuffe. Det var väldigt sällan man var hungrig om man säger så haha .. Det var till och med natt mat runt halv tolv till halv ett haha om man skulle vara hungrig då. Haha .. Man åt där några gånger iaf.
Har tagit bilder så det kommer som småningom. Kom hem runt fem i morse. Så man är rätt trött och orkar inget.

I dag har man varit i stan med Ayat. Senare kom även Zeynep in till stan och var med oss där.
Vi shoppade lite och fikade och åt på donken.
Jag köpte en ögonskugga från loreal , skit fin färg!
Och köpte även en vit bh , skit snygg faktiskt.
Nu har jag har varit duktigt och uppdatera lite smått.
Ha de så bra så länge, så hörs vi!
Peace out h-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback