Jag ska bli känd någon dag, belive me!

Jag ska bli den nästa blogg drottning! belive it! I will. I ´m gonna try hard to be the best one day. You will see.
Jag ska bli mycket bättre på att lägga in nyare bilder, visa bilder från varje dag. Ska försöka ha med min kamera var jag än går. Så det blir mer spännande för er som läser min blogg. Och ska även försöka lägga in lite tips om mat och smink och sånt. Skriva lite om mode och sånt där. Men ändå jag vill inte vara som alla andra bloggar. Jagvill vara mig själv och göra detta på min egna sätt och inte härma alla andra bloggar. Finns för många likadana bloggar som skriver om likadana saker. BORING! Get a life?! Sluta härma varandra hela tiden liksom?! Hitta på egna grejer ni kan skriva om på eran blogg? Så svårt eller? shiit.. Any ways, tänkte lägga upp lite nya bilder som jag har tagit i dag.


Den togs nyligen. För några minuter sen.
Har man blivit lite brunare eller vad tycker ni?! =)

Den nya bikini från nelly.com
Brun?! =)

Här sitter jag och bloggar . Min säng
Det är här jag sitter och bloggar. Framför min laptop i min sköna säng.
Gillar ni mitt lakan?;) Hammarby för alltid  . <3


Kommentarer
Postat av: Leia

Jag lyssnar på typ allt, även det du lyssnar på. Det beror på humöret är just då- =)

2009-07-09 @ 22:43:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Cece

Ja, men du har ju lätt för att bli brun... själv tänker jag satsa på likblek :P

2009-07-10 @ 01:01:30
URL: http://parvadux.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N

nej men ursh. Hammarby??! haha:P

2009-07-11 @ 09:44:34
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback